عکسهای هیوندای

عکسهای هیوندای

عکسهای هیوندای

عکسهای هیوندای

hyundai accent 2017


هیوندای اکسنت


این خودرو جدید‌ترین سدان کوچک هیوندای است. ضمن اینکه طراحی مناسبی دارد و به تجهیزات استاندارد مجهز شده است. در عین حال فضای داخلی آن نیز کاملا مناسب است. مدل ۲۰۱۸ در مقایسه با نسل قبلی این خودرو از هر نظر مورد بهینه سازی قرار گرفته است. هم اکنون این خودرو در نسل پنجم خود قرار دارد و هیوندای در این نسل تصمیم گرفته تا از طراحی متفاوت‌تر و به روز‌تر استفاده کنند. طراحی کلی جلو پنجره تغییر پیدا کرده و کاملاً بهتر از قبل شده است، ضمن اینکه از چراغ‌های LED نیز در این مدل استفاده شده است که سبب شده خودرو ظاهر بهتری داشته باشد.

در بخش عقبی می‌توان چراغ‌های جدید LED را مشاهده کرد که طراحی آن‌ها بیشتر به مدل بزرگتر، هیوندای  سوناتا شباهت دارد. همچنین در مدل‌های فول این خودرو رینگ‌های ۱۷ اینچی نیز موجود است که طراحی زیبایی دارد. همچنین مدل جدید اکسنت دارای ۱۵ میلیمتر طول بیشتر، ۳۰ میلیمتر عرض بیشتر و همچنین ۱۰ میلی متر ارتفاع بیشتری است.  ضمن اینکه فاصله محوری این خودرو نیز کمی افزایش پیدا کرده و سبب شده است تا فضای کابین آن نیز بزرگ‌تر شود.

فضای داخلی این مدل نیز نسبت به مدل قبلی افزایش پیدا کرده و به همین دلیل آژانس حفاظت از محیط زیست آمریکا این خودرو را در رده خودروهای کوچک و نه در رده‌ی خودروهای خیلی کوچک دسته بندی کرده است. این خودرو دارای فضای داخلی ۲۹۴۲ لیتر است و برای مقایسه باید بدانید که رقبای این خودرو مانند فورد فیستا دارای ۲۷۷۲ لیتر فضای کابین و تویوتا یاریس دارای ۲۸۱۴ میلی لیتر فضای کابین است. در این بین تنها نیسان ورسا فضای بیشتری نسبت به این خودرو دارد که فضای کابین آن به میزان ۲۹۷۶ لیتر است. بنابراین اکسنت را باید یکی از جادارترین خودروهای کلاس خود دانست.

hyundai sentinel


Image result for ‫هیوندای سنتنیال‬‎

اگر خوب به چهره جدید سنتنیال دقت کنید پی می برید که جلوپنجره جدیدش، تغییر مختصر چراغ های جلو، رینگ هایی با طراحی نو، چراغ های LED دار عقب و کاستن از جزئیات کرومی بدنه در نمای عقبی خودرو مهم ترین نکات خواهند بود. اما تغییرات در نمای داخلی خودرو اندکی بیشتر خودنمایی می کنند؛ دوخت تازه برای چرم صندلی ها، گسترش تریم چوبی داشبورد و کنسول، طراحی جدید فرمان خودرو، ساعت آنالوگی جدید کنسول و نهیتا تغییر اهرم دنده مهم ترین وجه تمایز مدل های 2013 سنتنیال هستند. همچنین امکان سفارش دو آپشن جدید شامل سیستم هشدار نقطه کور خودرو بعلاوه سیستم نمایشگر اطلاعات ضروری بر روی شیشه جلو (HUD) برای نخستین بار فراهم شده است.

برای پیشرانه مشتریان دو انتخاب پیش رو دارند؛ یکی موتور 3.8 لیتری V6 با قدرت 334 اسب بخار و گشتاور 395 نیوتن متر و دیگری موتور 5.0 لیتری V8 با قدرت 416 اسب بخار و گشتاور 510 نیوتن متر. هنوز از جزئیات بیشتر این خودرو خبری منتشر نشده است.

hyundai santa fe


نمای عقب هیوندای سانتافه


سانتافه یا آن طوری که هیوندای آن را نام گذاری کرده Santa Fe خودرویی در کلاس کراس اوور های میدسایز است که برای نخستین بار در شروع هزاره جدید و به عنوان مدل 2001 با ظاهری ساده که بی شباهت به نسل نخست برادر کوچکتر خود یعنی توسان هم نبود معرفی شد. تولید نسل نخست این خودرو تا سال 2006 ادامه داشت و پس از آن با فیس لیفتی قابل تامل معرفی و پس از مدت کوتاهی روانه بازار فروش شد. این نسل از سانتافه پس از مدتی حضور در بازارهای جهانی به بازار فروش کشورمان نیز راه یافت و شاید نام آشنا ترین چهره و مدل این خودرو در ذهن کشورمان، همان نمونه های تولیدی نسل دوم باشد. خودرویی که پس از مدت کوتاهی به یکی از نمونه های موفق وارداتی کشور بدل شد و در شرایط مسائدتر و با ثبات تر جریان واردات خودرو و قوانین مربوط به آن به جایگاه مناسبی از نظر فروش راه یافت. تولید این نسل نیز همزمان با واردات آن تا سال 2012 ادامه دار شد و نسل سوم آن، با طراحی دگرگون شده و غیر قابل مقایسه با نسل قبل در سال 2013رونمایی شد. تولید این نسل از سانتافه که بررسی آن موضوع مقاله امروز است قرار است تا سال 2018 ادامه یابد و چندی پیش نیز هیوندای به صورت رسمی، نسل چهارم این خودرو را با زبان طراحی متحول شده و شباهت بسیار با مدل کونا به صورت رسمی معرفی نمود.

سانتافه در بازارهای جهانی با طیفی از انواع موتور های 2 لیتری توربو، 2  و 2.2 لیتری CRDi و 2.4 لیتری GDi عرضه می شود اما در کشورمان و بر اساس قوانین و استاندارد های خاص واردات خودرو، سانتافه تنها با موتور 2.4 لیتری GDi قابل عرضه است. این موتور با حجم دقیق  2359 سی سی و استاندارد آلایندگی یورو 6 قادر است تا در حداکثر دور 6300، نهایت 190 اسب بخار خروجی را به چرخ های سانتافه انتقال دهد. همچنین ماکسیموم خروجی گشتاور آن نیز 242 نیوتون متر در دور موتور 4250 است. راندمان این موتور به وسیله یک گیربکس اتوماتیک 6 سرعته تیپ ترونیک قابل استفاده بوده و قادر است تا سانتافه را در شرایط ایده آل به نهایت سرعت195 کیلومتر در ساعت برساند. با این حال باید اعتراف کنیم که قابلیت های دینامیکی سانتافه به علت استفاده از انجین 2.4 لیتری تدارک دیده شده برای بازار ایران چندان دلچسب نیست و نباید انتظار هیجان و لذت خاصی را از آن داشت. در نهایت نیز میانگین مصرف سوخت ترکیبی در سانتافه در هر صد کیلومتر، حدود 10.5 لیتراست که این عدد نیز بسته به متغیرهای خاص محیطی، کیفیت نازل بنزین مصرفی در ایران و البته نوع رانندگی قابل تغییر است. 

 

hyundai elantra


هیوندای النترا 2017- فول

هیوندای النترا» مدل 2017 با ظاهری خشن و زیبا مجهز به موتور 2 لیتری وارد ایران شده است. خودرویی که شاید در مقایسه با محصولی چون تویوتا کرولا، هیجان بیشتری داشته باشد. چارچوب چراغ‌های جلو به‌کلی تغییر کرده است. از برآمدگی این چراغ‌ها کاسته شده و خطوط منحنی نسل قبلی جای خود را به خطوطی شکننده داده‌اند. 

هیوندای النترا ۲۰۱۷ در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس در ۲۰۱۵/۱۱/۱۸ رونمایی شد.یک روز شما و یک فیلم در سایت رسمی شرکت هیوندای در یک تیرز که بصورت مبهم بود   نمایی از نسل جدید این خودرو را معرفی کرده بود.ولی با پایان روز شمار اولین فیلم رسمی و تصاویر این خودرو بر روی سایت قرار گرفت که ما بر آن شدیم اولین معرفی از این خودرو را برای شما روی سایت اروند پلاک قرار دهیم. طراحی النترای جدید چهره ای مابین هیوندای جنسیس کوپه و سوناتا دارد ولی از نظر فضای داخلی و تکنولوژی های بکار رفته در آن بسیار پیشرفته تر میباشد.قیمت پایه این خودرو برای مدل SE در حدود ۱۷.۲۵۰ دلار و در مدل فول آپشن این خودرو ۲۱.۷۰۰ دلار مشخص شده است.زمان ورود این خودرو به بازار زمستان ۲۰۱۶ اعلام شده.

hyundai tucson

معرفی و مشخصات کامل هیوندای توسان نیوفیس 2017 در ایران


خودروی هیوندای توسان 2016 موفق به دریافت بالاترین سطح ستاره‌ی ایمنی، یعنی پنج‌ستاره از سازمان‌ EURO NCAP ‌(سازمان ارزیابی ایمنی خودروهای اروپا) شد که این خودرو را در ایمن‌ترین سطح تصادفات قرار می‌دهد. این مدل توسان با پیشرانه‌ی چهار‌سیلندر دو لیتری با توان 165 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور 204 نیوتن‌برمتر با استاندارد آلایندگی یورو 5 عرضه می‌شود. این خودرو دیفرانسیل‌ جلو بوده و به گیربکس شش‌دنده‌ی اتوماتیک مجهز است. از امکانات این مدل می‌توان به شیب‌سنج، سیستم استارت بدون کلید، ESP‌ (کنترل پایداری اتومبیل سر پیچ) و رینگ 19 اینچی اشاره کرد. از نظر فضاسازی داخلی در توسان 2016، فضای مناسب و راحتی برای همه‌ی سرنشینان در‌نظر گرفته شده و کمبود فضا احساس نمی‌شود. داشبورد حالتی دوتکه و ساده دارد و کلیدهای تهویه‌ی مطبوع و سیستم مولتی‌مدیا روی آن قرار گرفته‌اند. مصرف سوخت هیوندای توسان 2016 داخل‌شهر حدود 11 لیتر، خارج‌شهر حدود 9 لیتر و مصرف سوخت ترکیبی آن تقریبا 10 لیتر در هر صد کیلومتر است.