عکسهای هیوندای

عکسهای هیوندای

عکسهای هیوندای

عکسهای هیوندای

کیا کادنزا


Kia Cadenza 2014

با شنیدن نام کیا کادنزا، شاید با خود بگویید که یک خودروی یکنواخت و کم هیجان دیگر از خودروساز کره‌ای … ولی با نشستن روی صندلی‌های چرم ناپا و فضای لوکس داخل کابین، همه‌چیز فرق خواهد کرد. تجهیزاتی مانند سقف آفتاب‌گیر پانوراما و دیگر تجهیزات معمول یک خودروی زیر ۴۲ هزار دلار، در کیا کادنزا در اختیار شما خواهد بود. امّا بیشتر اوقات، تأثیری که اولین بار در ذهن آدم شکل می‌گیرد، اشتباه از آب درمی‌آید و بر این اساس، تا قبل از یک بررسی کامل، هنوز این احساس وجود داشت که یک چیزی در کادنزا درست نیست…

 نمای بیرونی کادنزا، کاملاً خاص کمپانی کیا است. جلوپنجره منحصر به فرد و فرم لامپ‌های LED، همانند دیگر مدل‌های کیا، در کادنزا نیز به کار رفته است. ضعف بدنه کادنزا نسبت به مدل‌های لوکس شرکت‌هایی مانند ب ام و و آئودی، کاملاً مشهود است. اگر از خودرو خارج شوید و به کیا کادنزا تکیه دهید، کاملاً فراموش می‌کنید که چند دقیقه قبل در یک خودروی گران‌قیمت، مشغول رانندگی بوده‌اید. در واقع، طراحی بیرونی کادنزا، نقاط برجسته زیادی ندارد. چرخ‌های ۱۹ اینچی، طراحی تهاجمی چراغ‌ها، اگزوز دوگانه، چراغ عقب LED، آینه‌های خم‌شونده و برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران، از دیگر عناصر طراحی است که کیا در این مدل خود به کار برده است.

خودرویی که برای تست استفاده شده، داری پکیج ۳۰۰۰ دلاری طرح سفید برای طراحی داخلی کابین و همچنین، پکیج تکنولوژی، با همین قیمت بوده و تقریباً با خودرویی مجهز در داخل کابین روبرو هستیم. این موضوع باعث می‌شود تا فاصله بین طراحی داخلی و خارجی که در قسمت قبل هم به آن اشاره شد، بیشتر از همیشه، به چشم بیاید. صندلی‌های چرم سفیدرنگ ناپا، شبیه به صندلی‌هایی هستند که از کمپانی بنز بیرون می‌آیند. خطوط موجود در سقف نیز، بسیار زیباست.





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.