عکسهای هیوندای

عکسهای هیوندای

عکسهای هیوندای

عکسهای هیوندای

kona

کمپانی کره ای هیوندای چند ماه پیش کراس اوور کنا را معرفی کرد و مدتی است که مردم منتظر حضور این شاسی بلند جمع و جور در بازار و عرضه آن هستند. این اتفاق در همین چند روز آینده رخ خواهد داد و طبق اعلام هیوندای قرار است کراس اوور کنا با قیمت 24500 دلار به متقاضیان عرضه شود. براین اساس هیوندای کنا 2500 دلار ارزان‌تر از تویوتاC-HR است و قیمتی برابر با مزدا CX-3 Maxx دارد.


هیوندای کونا ، جدیدترین مدل هیوندای توانسته امکان رقابت را برای این کمپانی کره ای در مقابل تویوتا C-HR و مزداCX-3 و همچنین در مقایل خودروهای پرفروشی چون میتسوبیشی ASX، سوبارو XV، نیسان قشقایی و هوندا HR-V  فراهم آورد. در حال حاضر با استقبال چشمگیر مردم از این دسته از خودورهای کراس اوور ، چیزی نزدیک به 10 درصد از کل بازار خودرو در دنیا مختص به این کلاس از خودروها می باشد و پیش بینی می شود در آینده ای نزدیک آمار استقبال مردم از این دسته خودروها به سرعت افزایش یابد.

 

هیوندای کونا ، با ابعادی معادل 4165 میلی متر در طول، 1800 میلی متر در عرض و 1560 میلی متر در ارتفاع نشانگر این است که از رقبایش کمی کوچکتر می باشد . با این حال فضای داخلی کنا از میانگین بیشتر است. فضای بار هیوندای کنا معادل 360 لیتر است با خواباندن صندلی‌های عقب به 1143 لیتر هم می‌رسد.

 


هیوندای کنا در سه تریم مختلف قابل خرید است که اکتیو، الایت و هایلندر نام گرفته‌اند. خریداران نسخه اکتیو می‌توانند ویژگی‌هایی چون پکیج ایمنی را برای خودروی خود سفارش دهند که هشدار نقطه کور، هشدار برخورد از عقب در ترافیک و ترمز اضطراری خودکار را به مجموعه امکانات خودرو می‌افزاید. البته این پکیج به صورت استاندارد برای نسخه‌های الایت و هایلندر عرضه خواهد شد.

 

 

 

 

جی دبلیو لی ، یکی از مدیران ارشد کمپانی هیوندای اظهار داشت: صرف زمان زیاد برای کراس اوور کنا ، بیانگر این موضوع است که هیوندای فرصت کافی برای توسعه کراس اوور کنا را داشته و این شاسی بلند کوچک را در زمان مناسب برای بازار هدف عرضه کرده است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.