عکسهای هیوندای

عکسهای هیوندای

عکسهای هیوندای

عکسهای هیوندای

هیوندای ix35

بررسی هیوندای ix35 (توسان) 2013

هیوندای ix35 یک شاسی بلند پنج سرنشین است و در سه تیپ GL، GLS، و Limited  (ساخت محدود و خاص) تولید و عرضه می شود. تیپ GL دارای چرخ های 17 اینچی، شیشه های دودی، سیستم تهویه مطبوع، صندلی قابل تنظیم راننده، صندلی های عقب با ابعاد 40/60، سیستم صوتی تصویری دارای شش اسپیکر و سی دی پلیر، رادیوی ماهواره ای، درگاه اتصال هدفون، آیپاد و پورت USB است.

 

تیپ Limited مجهز به چرخ های 18 اینچی و آلیاژی است. برای این تیپ خاص برف پاک کن های ضد یخ، ورود و استارت بدون کلید، کنترل آب و هوای اتوماتیک دوگانه، صندلی راننده دارای شش حالت مختلف، روکش چرم و آینه الکتروکرومیک در نظر گرفته شده است. البته در کنار این امکانات یک بسته سفارشی نیز وجود دارد که شامل سانروف پانورامیک، سیستم مسیریاب لمسی، دوربین دنده عقب و سیستم صوتی دارای هفت اسپیکر می شود.

 

 برای تیپ های هیوندای ix35 جدید، دو مدل موتور در نظر گرفته شده است. تیپ GL دارای موتور 4 سیلندر خطی 2 لیتری است که نیرویی برابر با 165 اسب بخار و گشتاور 198 نیوتن متر تولید می کند. در ساخت این تیپ از یک گیربکس دستی پنج سرعته استفاده شده است و یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک سفارشی نیز برای خریداران موجود است. مصرف سوخت تیپ GL دارای گیربکس اتوماتیک، 12 لیتر در شهر، 9 لیتر در بزرگراه و مصرف ترکیبی 9 لیتر در هر 100 کیلومتر است. مصرف تیپ دارای گیربکس دستی به ترتیب برابر با 14، 11 و 12 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

تیپ های GLS و Limited از موتور 4 سیلندر 2.4 لیتری استفاده می کنند که نیروی 176 اسب بخار و گشتاور 228 نیوتن متری خود را از طریق یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک به ترتیب به چرخ های جلو و چهار چرخ می فرستد. مصرف سوخت مدل دیفرانسیل جلو برابر با 13 لیتر در شهر، 9 لیتر در بزرگراه و مصرف ترکیبی 11 لیتر در هر 100 کیلومتر است و مصرف سوخت مدل چهار چرخ محرک (AWD) برابر با 14، 10 و 12 لیتر در هر 100 کیلومتر است. تیپ GLS توسان قادر است در 9.6 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.