عکسهای هیوندای

عکسهای هیوندای

عکسهای هیوندای

عکسهای هیوندای

خودرو هیوندای Genesis

اگر به دنبال لوکس‌ترین و گران‌ترین خودروی جنسیس و به طور کلی خانواده‌ی هیوندای هستید، آن خودرو «جنسیس سدان» است. جنسیس سدان برای مشتریانی ساخته شده که یک خودروی بسیار پر امکانات، فوق‌العاده راحت، لوکس، زیبا، با کلاس و در عین حال پرقدرت می‌خواهند.

هیوندای جنسیس سدان اولین بار در سال ۲۰۰۸ معرفی شد. با این حال ۲۰۱۲ سال خیلی هیجان‌انگیزی برای آن بود چرا که یک مدل مجهز به موتور ۸ سیلندر ۵ لیتری و مدلی به نام R-Spec مجهز به همین موتور به آن اضافه شد. موتوری که ۴۲۹ اسب بخار قدرت به همراه می‌آورد. این درحالیست که فناوری تزریق مستقیم سوخت در موتور ۶ سیلندر باعث شده قدرت آن از ۳۰۰ اسب بخار فراتر برود. همچنین یک جعبه‌دنده‌ی اتوماتیک ۸ سرعته به آن اضافه شده و در نتیجه مصرف سوخت این خودرو هم بهینه‌تر شده است. در ظاهر خودرو هم تغییراتی ایجاد شده و اکنون چهره‌ای اسپرت‌تر دارد.

درون کابین بزرگ و بی‌صدای این خودرو می‌توان روکش چرم بسیار با کیفیتی دید که روی داشبورد، درب‌ها، کنسول و بیشتر مکان‌هایی که ممکن است سرنشینان با آن تماس پیدا کنند، کشیده شده است. صندلی‌های نرم و بسیار راحت این خودرو سرنشینان را مثل گهواره در بر می‌گیرند و کاملا مناسب سفرهای طولانی هستند. اگر در جاده حوصله‌تان سر رفت می‌توانید با استفاده از سیستم صوتی بسیار با کیفیت Lexicon به موسیقی دلخواه خود گوش دهید. این سیستم صوتی ۱۷ اسپیکر داخلی دارد و یکی از بهترین‌ها در خودرویی با این قیمت است.

هیوندای جنسیس ۲۰۱۲ ماشین نسبتا ارزان‌قیمتی است و در نگاه اول به نظر می‌رسد رقیب مستقیم خودروهایی مثل بیوک LaCrosse، کرایسلر ۳۰۰، فورد تارس و تویوتا اوالان است. ولی در حقیقت رقیب مستقیم و البته ارزان‌تر خودروهای خیلی خوبی مثل اینفینیتی M یا بعضی سدان‌های سایز متوسط آلمانی به حساب می‌آید. البته جنسیس ۲۰۱۲ در این رقابت یک سری کم و کاستی‌هایی دارد. مثلا فاقد نسخه‌ی چهار چرخ متحرک است و بهترین ترمزگیری را ندارد. در ضمن مدل جدید R-Spec فاقد آن کیفیت سواری و هندلینگ رقبای اروپایی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.