عکسهای هیوندای

عکسهای هیوندای

عکسهای هیوندای

عکسهای هیوندای

هیوندای سوناتا 2020:


سدان میان‌سایز و محبوب هیوندای یعنی سوناتا بی‌شک یکی از کلیدی‌ترین محصولات این خودروساز بوده و از زمان نسل YF خود تاکنون طرفداران زیادی پیدا کرده است؛ اما موضوع عجیب اینکه بازطراحی سوناتا در سال 2014 به عقیده بسیاری از کارشناسان یک پسرفت در طراحی بود و به همین خاطر هیوندای خیلی زود دست به کار شد و نمونه فیس لیفت سوناتا را معرفی نمود. این مدل بهتر از قبل بوده و برخی جلوه‌های بصری جالب‌توجه را به نمایش می‌گذارد.

 

همانند محصولات کنونی مرسدس، صفحات نمایش بزرگ حرف اول را در کابین خواهند زد. انتظار می‌رود این صفحات نمایش در سوناتا داشبورد را تحت تسلط خود قرار داده و کاربران تجربه نوینی از دسترسی به سیستم‌های ارتباطی و اطلاعات سرگرمی داشته باشند.

اما بد نیست به زیر پوست سوناتای جدید هم نگاهی بیندازیم. انتظار می‌رود پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربوی مدل کنونی که به یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک متصل شده در نسل جدید بهبود یابد. اگرچه پیشرانه کنونی قدرت 245 اسبی دارد اما نسل بعدی به دلیل رقابت بهتر با حریفان خروجی بالاتری خواهد داشت.

افراد دوستدار محیط‌زیست و اقتصادی هم باید به دنبال نسخه پلاگین هیبرید و هیبرید 2 لیتری ارتقا یافته باشند. هر دو نسخه قدرت ترکیبی 210 اسبی داشته و استفاده از باتری حالت‌جامد جدید باعث بهبود محدوده حرکتی خواهد شد.

بی‌شک بزرگ‌ترین چالش هر سدان میان‌سایزی وجود رقبای سرسخت و بازاری خواهد بود که تحت تأثیر محبوبیت شاسی بلندها کوچک و کوچک‌تر می‌شود. مردم به گونه‌ای مجذوب این قدبلندها شده‌اند که فورد شاید نسل جدید فیوژن را عرضه نکند. خب هیوندای چرا و چگونه باید نسل جدید سوناتا را بسازد؟





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.