عکسهای هیوندای

عکسهای هیوندای

عکسهای هیوندای

عکسهای هیوندای

لِکسِس RX200t،

lexus rx200t

ایرتویا، نماینده رسمی کمپانی تویوتا در ایران، از فرصت نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران برای رونمایی و معرفی پنج مدل جدید استفاده کرد که یکی از آن‌ها لِکسس RX جدید با تریم 200t بود.
نسل کنونی RX سال 2015 در نمایشگاه نیویورک معرفی شد و حالا پس از یک سال به تهران رسیده است. طراحی اغراق‌آمیز، شخصیت تهاجمی، خطوط شکسته فراوان و متریال داخلی بسیار باکیفیت عناصر اصلی آن را تشکیل می‌دهند و همزمان توانسته‌اند برگ جدیدی از توانایی‌های لِکسس را به دنیای چهار چرخ بشناسانند.



دماغه خودرو پیرامون چراغ‌های تیز و شکسته و جلوپنجره شش ضلعی شکل گرفته که امروزه به‌عنوان امضای طراحی این خودروساز شناخته می‌شوند. در نمای جانبی بیش از هر چیز خطوط شکسته و حجم‌پردازی‌های وسیع شما را به خود متوجه می‌سازند. ابعاد بزرگ لاستیک‌ها، زه پلاستیکی لبه گلگیر، قاب‌بندی تیز پنجره‌ها و طرح جالب ستون C همه و همه به زیبایی این قسمت کمک زیادی کرده‌اند. به عقب که می‌رسیم اسلوب کلی شبیه به سری NX است. چراغ‌ها با حالت اخمو نگاهتان می‌کنند و بخاطر فرورفتگی‌های درب صندوق برجسته‌تر به نظر می‌رسند. سپر هم حالت پف‌کرده دارد و با دو خروجی کرومی اگزوز نمای قدرتمند عقب را تکمیل کرده است.



داخل اتاق، تلفیق جالبی از سادگی و زیبایی به چشم می‌خورد. شاید با دیدن ظاهر خودرو فکر کنید نمای داخلی هم همین‌قدر اغراق ‌آلود و تهاجمی است، اما تنها چند لحظه پس از سوارشدن متوجه می‌شوید چُنین تصوری اصلا صحت ندارد. کنسول جلو، مجموعه فرمان و سایر نقاط به‌دوراز هرگونه پیچیدگی طراحی شده و نوید فضایی آرام و دل‌نشین را به سرنشینان می‌دهد.








نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.