عکسهای هیوندای

عکسهای هیوندای

عکسهای هیوندای

عکسهای هیوندای

تویوتا راو 4 لیمیتد

2013 Toyota RAV4 Limited

تفاوت عمده ای که در نسخهٔ محدود راو فور با نسخه های دیگر آن وجود دارد (علاوه بر گران تر بودن البته!!) افزایش کیفیت مواد به کار رفته در آن و آپشن های متعددی است که در ازای پرداخت مبلغی در اختیار شما قرار می‌گیرد تا احساس راحتی و کیفیت بیشتری را به شما منتقل کند.
اولین تغییری که به چشم می‌خورد تعویض روکش‌های ساده صندلی با روکش‌های چرمی است که بسیار به کابین خودرو زیبایی بخشیده است. روکش چرمی تا روی کنسول مرکزی و دستهٔ فرمان ادامه پیدا می‌کند که حالتی اشرافی به فرمان خودرو بخشیده و گرفتن و فشار دادن آن را بسیار لذت بخش کرده است.
دستهٔ دنده نیز در پوششی چرمین قرار گرفته اما متأسفانه قسمت پایینی کنسول همچنان مانند مدل پیشین از پلاستیک کم کیفیت ساخته شده که جزو نقاط ضعف کابین خودرو قرار می‌گیرد. اما دکمهٔ استارت خودرو طراحی چشم نوازی دارد.
صندلی راننده بسیار خوش ساخت بوده و به راحتی می‌توان با آن خو گرفت. این صندلی در هشت جهت قابل تنظیم است و دارای بالشتک های پشت گردن نیز می‌باشد که به راحتی راننده کمک شایانی کرده‌اند. همچنین صندلی‌های عقب از جای زیادی برای پاها برخوردارند که فضای عقب اتومبیل را بسیار دلباز کرده است.

موتور چهار سیلندر خطی 2.5 لیتری با قدرت 176 اسب بخار و گشتاور 172 پوند فوت در 100 کیلومتر مسافت شهری 9.8 لیتر و در بزرگراه 7.6 لیتر سوخت مصرف می کند. انتقال نیرو توسط یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک با شیفتر دستی و به هر چهار چرخ صورت می گیرد. شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت در 8.2 ثانیه و حداکثر سرعت آن 198 کیلومتر بر ساعت (محدود شده) می باشد.

با توجه به موارد ذکر شده، RAV4 Limited AWD نه تنها برای افرادی که مشتاق تجربه رانندگی لذت بخش تر و مدرن‌تر با بهره گیری از آخرین فناوری‌های روز دنیا، هنگام انجام کارهای روز مره خود همچون رفتن سر کار و یا گردش با خانواده و… هستند بسیار مناسب است؛ بلکه این خودرو به کسانی که به دنبال تجملات، امکانات و راحتی بیشتر در خودروی خود هستند گزینه های متعددی را ارائه می‌دهد، و بدین وسیله می‌تواند قشر کثیری از خریداران را به سوی خود جذب کند. قیمت راو 4 لیمیتد از 28 هزار دلار آغاز می شود در حالیکه مدل XLE دو دیفرانسیل تنها 23 هزار دلار قیمت دارد.





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.